توضیح تصویر
لانه کبوتر
چرا طراح شید را به عنوان خدمات دهنده اینفوگرافیک انتخاب نماییم؟

چه چیزی ازین مطلب یاد گرفتین؟با این اطلاعاتی که الان بدست اووردین چکاری میتونین انجام بدین،کجا میتونین ازین دسته از اطلاعات بیشتر پیدا کنید؟

مثلا آقای برلند،یه مطلب خلاصه شده ای از اینفوگرافیک ها،نکاتی درباره اقداماتی که میشه باهاشون جون وال هارو نجات داد و …ـرو اوورده.و اینجا کار تمام شد.

البته این راه یکی از بی شمار راهایی بود که براتون مثال زدیم.به مثالهای این مقاله،نمونه کارهای مشابه تو سایتای دیگه که تو ساخت،طراحی و کپی یه اینفوگرافیک خوب و موثر کمکتون میکنن هم،یه سری بزنید.

تا حالا اینفوگرافیک ای دیدن که نشه فهمید از کجا باید شروع به خوندنش کرد؟ این سفارش طراحی اینفوگرافی احتمالا روند درست رو در پیش نگرفته بوده.

 «روند» اینجا به چه معناست؟

زمانی که دارید اینفوگرافیک(یا هر طرح دیگه ای) طراحی میکنید،یه سری چیزها هستن که تو سازمان دهی و معنی دار کردن کارتون کمک میکنن.یکی از تکنیک های کاربردی تو طراحی اینفوگرافیک،علائم راهنما هستن که تو بیشتر نمونه ها به چشم میخورن.

 سازمان دهی اطلاعات

تا الان که اطلاعاتتون و ایده طراحی رو آماده کرده اید،نوبت به سازمان دهی و مجسم کردن این اطلاعات تو قالب یه اینفوگرافیک میرسه.

اینفوگرافیک ها،متنوع اند.اما الان بیاین یه نگاه به یه اینفوگرافیک معمولی بندازیم.

اینفوگرافیگ چیست؟

یکی از راهکارهای نوین تبلیغاتی که در سالیان اخیر در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها و سرمایه گذاران برای معرفی خدمات و محصولات خود اقدام به استفاده از آن می ‌نمایند؛ پدیده ای به نام اینفوگرافیک می باشد که به دلیل اهمیت و فراگیری آن، اشخاص متخصصی نسبت به فعالیت در این زمینه مبادرت می ورزند.

 با استفاده از اینفوگرافیک، شما می توانید؛ خدمات و محصولات و همچنین اطلاعات مد نظرتان را با استفاده از نمودارها و اشکال، در چارچوب تصاویر و فیلمها به مخاطب خود در حداقل زمان ممکن ارائه دهید.

اینفوگرافیک خلاصه شده دو واژه (information graphic) است که در ادبیات فارسی با معادل هایی نظیر؛ اطلاع نگاشت، گرافیک اطلاع رسان، داده نما، اینفوگرافی و… معرفی شده است.

امروزه روش های مختلف و متنوعی به  منظور انتقال داده به وجود آمده است. داده ها می توانند در قالب متن، تصویر، ویدئو و پادکست به سمع و نظر مخاطبان برسند. اینکه چه نوع روشی از میزان محبوبیت و کارایی بالاتری برخوردار است، به سلیقه مخاطب و میزان مهارت تولیدکننده آن محتوا بستگی دارد. تولیدکننده محتوا باید بتواند اطلاعات مورد نظر را در یک قالب برازنده به مخاطب انتقال دهد طراحی اینفوگرافی از جمله رایج ترین روش های تولید و ارائه محتوا به شمار می آید که البته در چند سال اخیر با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

متاسفانه زندگی پرمشغله امروز فرصت مطالعه را تا حدود زیادی از افراد گرفته است. با کمک اینفوگرافی ها می توان در مدت زمانی بسیار کوتاه اطلاعات مفید و کاربردی را به مخاطب انتقال داد. اطلاعاتی که شاید برای به دست آوردن آنها به صورت متنی به زمان بیشتری نیاز باشد. اما با کمک اینفوگرافیک این زمان به حداقل میزان ممکن رسیده است. لذا این ویژگی را می توان از مهم ترین مزایای اینفوگرافی به حساب آورد.

 

چرا طراح شید را به عنوان خدمات دهنده اینفوگرافیک انتخاب نماییم؟

امروزه بسیاری از مجموعه ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه طراحی اینفوگرافیک به شرکت ها و وب سایت های مختلف می نمایند که در بسیاری از موارد؛ جای خوشحالی و مسرت دارد که طراحان اینفوگرافیک حائز شرایط لازم برای ارائه خدمات مطلوب و حساب شده به مخاطبان محترم می باشنن.

اگر بخواهیم به  تعدادی از دلایلی که انتخاب مجموعه طراح شید را برای دریافت خدمات طراحی اینفوگرافیک از جانب مخاطبان مناسب نموده است، اشاره داشته باشیم؛ موارد ذیل بسیار مهم و اساسی است:

 تخصص اولین مولفه ارزشمند و اساسی برای هر حوزه فعالیتی می باشد که متخصصان طراحی اینفوگرافیک مجموعه طراح شید از آن برخوردارند.

 قیمت نهایی پروژه های اینفوگرافیک برای مشتریان مجموعه طراح شید؛ نسبت به وب سایت های خدماتی دیگر، پایین تر بوده و مرقون به صرفه تعیین شده است.

 با سپردن طراحی اینفوگرافیک خود به مجموعه طراح شید؛ نگرانی ها و دغدغه های مربوط به تاثیرگذاری اینفوگرافیک طراحی شده بر جامعه هدف، به حداقل می رسد.

اینفوگرافی چه ویژگی هایی دارد؟

در اینفوگرافی های کمی داده ها و اطلاعات زیادی دخیل خواهند بود. برای اینکه از آشفتگی و پریشانی ذهن مخاطب جلوگیری شود در طراحی این نوع اینفوگرافی ها از نمودارها، نقشه ها و… استفاده می شود. زیرا ترکیب این موارد از خستگی و بی حوصلگی مخاطب جلوگیری می کند. اطلاعات در اینفوگرافی های کمی خیلی مستقیم و واضح به تصویر کشیده می شوند.

عدم توجه به استفاده صحیح از متون و نوشته ها در اینفوگرافیک، چه مشکلاتی را متوجه اینفوگرافیک طراحی شده می نماید؟

بدون شک استفاده از متون و نوشته ها در اینفوگرافیک به منظور افزایش تاثیرگذاری می باشد و در صورتی که متون زائد و نا به جا در طراحی اینفوگرافیک توسط طراح مربوطه استفاده گردد؛ اینفوگرافیک را از چارچوب و ساختار استاندارد خارج نموده و علاوه بر تاثیر گذاری کم بر روی مخاطب، حتی شاید باعث اثر منفی تبلیغاتی بر روی جامعه هدف نیز شود. از این رو توصیه می‌ شود که طراحان اینفوگرافیک؛ موضوع استفاده از متون نوشتاری را در طراحی اینفوگرافیک، با توجه به ابعاد گوناگون مورد توجه قرار دهند.

برای دریافت آموزش های لازم برای طراحی اینفوگرافیک؛ بایستی چه اقداماتی را انجام دهیم؟

در سالیان اخیر با فراگیر شدن موضوع استفاده از اینفوگرافیک در وب سایت ها و کسب و کارهای مختلف، نیاز ویژه ای پیرامون حضور و فعالیت متخصصان طراحی اینفوگرافیک پدیدار شده است. توجه نمایید که طراحی اینفوگرافیک به عنوان یک شغل تخصصی نیازمند فراگیری آموزش ها و متدهای تخصصی این حوزه می باشد که متقاضیان بایستی با مراجعه به وب سایت های آموزش دهنده طراحی اینفوگرافیک و یا موسساتی که به صورت حضوری نسبت به این موضوع خدمات دهی می نمایند؛ اقدامات لازم را برای فرا گرفتن اصول مقدماتی و حرفه ای طراحی اینفوگرافیک انجام دهند.

 

منظور از تطابق اینفوگرافیک با موضوع سایت چیست؟

نکته مهمی که علاوه بر طراحان اینفوگرافیک، صاحبان و مدیران وب سایت ها بایستی مورد توجه قرار دهند؛ این موضوع می باشد که تاثیرگذاری اینفوگرافیک، رابطه مستقیمی با موضوع فعالیت وب سایت مربوطه دارد و در صورتی که وب سایتی که به طور مثال در زمینه مسائل حقوقی فعالیت می نماید، اقدام به انتشار اینفوگرافیک هایی در زمینه های مختلفی از جمله سیاسی، اجتماعی، ورزشی و…نماید. باعث تاثیر معکوس اینفوگرافیک بر مخاطب شده و در کوتاه مدت و دراز مدت؛ زمینه ‌ساز ایجاد زیان و خسارت به صاحب و مدیر وب سایت مربوطه خواهد شد.

 

 

برچسب ها: چرا,طراح,شید,را,به,عنوان,خدمات,دهنده,اینفوگرافیک,انتخاب,نماییم؟,

[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:16 ] [ kavoosifar ]

[ ]


چاپ بک لايت و کاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يک جاذبه

چاپ بک لايت و کاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يک جاذبه

بک لايت

بک لايت چيست ؟

     بک لايت نوعي تابلو تبليغاتي است که اثر چاپي در قالبي از چوب، آلومينيوم، پلکسي گلاس، کامپوزيت و… ارائه مي‌شود. در چاپ بک لايت مي‌توان از روشنايي جهت نمايش اثر چاپي استفاده کرد. استفاده از تابلو لايت باکس‌هاي تبليغاتي روشي مناسب جهت معرفي برند و نام تجاري محصولات مي‌باشد.

منبع نور بک لايت

     منبع نور بک لايت مي‌تواند يک لامپ کم ‌مصرف يا لامپ‌هاي ال اي دي و… باشد. تابش نور به چاپ بک لايت منجر به زيبايي تابلو شده و اثر بيشتري در مخاطب مي‌گزارد. چاپ بک لايت در پرينترهاي ديجيتال نظير ليزري و جوهري صورت مي‌گيرد.

نوع چاپ بک لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي

     نوع چاپ بک لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي، کيفيت و ضخامت مي‌تواند متفاوت باشد. با چاپ تصاوير رنگي با کيفيت و استفاده مناسب از نور تابلو تبليغاتي مناسبي به دست مي‌آيد که در طول روز هم زيبايي خاصي را به وجود مي‌آورد. بک لايت بايستي مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند. روش چاپ بک لايت مي‌تواند انواع مختلفي باشد ولي چاپ جوهرافشان و ليزري و چاپ اسکرين از مرسوم ‌ترين روش‌هاي چاپ بک لايت محسوب مي‌شود.

چاپ بک لايت و انواع آن

  • بک لايت ديواري
  • بک لايت ايستاده و آويز
  • گردان
  • کريستالي
  • بک لايت ال اي دي
  • لايت باکس آويز دوطرفه

 

بک لايت و کاربرد آن

     بک لايت را مي‌توان در مراکز خريد استفاده کرد به‌ عنوان ‌مثال در رستوران‌ها بسيار تأثير گذزار بوده و اثر زيادي بر مشتري مي ‌گزارد. پزشکان و مهندسان نيز در دفاتر کار خود مي‌تواند از بک لايت بهره ببرند. معرفي محصولات با بک لايت به ‌خوبي صورت مي‌گيرد. بک لايت ها به‌عنوان تابلوهاي تبليغاتي سازه مناسب براي تبليغات بخصوص در غرفه‌هاي نمايشگاهي است. لايت باکس‌ها جهت دکوراسيون داخلي و زيباسازي محيط نيز کاربرد دارند.

علل محبوبيت چاپ بک لايت

     تابلوهاي بک لايت در ايستگاه اتوبوس و نقشه‌هاي راهنماي شهري گرفته تا مراکز خريد، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، نمايشگاه‌ها و… کاربرد فراوان دارند. هزينه پايين چاپ بک لايت از علل محبوبيت اين سازه تبليغاتي شده است.

نحوه چاپ بک لايت 

     همان‌طور که گفته شد بک لايت در مکان‌هاي مختلف کاربري داشته، بنابراين نياز به چاپ بک لايت مختص به همين مکان‌ها مي‌باشد و نوع و روش چاپ بک لايت متفاوت است. مثلاً بک لايت موجود در فرودگاه‌ها بايستي بين دو لايه ورق پلکسي گلاس چاپ شوند و يا در بک لايت روي سقف تاکسي‌ها تصوير بايد نازک و شفاف باش دو روي ورقه پلکسي گلاس چسبانده شود.

ادامه مطلب : چاپ بک لايت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

برچسب ها: چاپ,بک,لایت,و,کاربرد,های,متفاوت,آن,به,عنوان,یک,جاذبه,

[ جمعه 2 اسفند 1398 ] [ 22:33 ] [ kavoosifar ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد